29 травня
ЯДС: дізнавалися про Конституцію України, про свої права і обов'язки. (Презентація)
Математика: узагальнювали знання за рік. (Презентація)
Українське читання: читали оповідання "Дивовижні пригоди в лісовій школі", ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Англійська: тренуватися у вимові звуків у ГРІ та НАПИСАННІ, ВИВЧАЄМО АНГЛІЙСЬКУ ГРАЮЧИСЬ
Завтра: Останній дзвоник.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Кирило ☆☆☆
Математика - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆, Єва З. ☆☆, Кирило ☆☆
28 травня
ЯДС: Вчилися з користю проводити час, розбиралися, як не втратити час, як планувати день. (Презентація)
Українська мова: планували канікули.
Українське читання: читали оповідання "Дивовижні пригоди в лісовій школі".
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Ярослав ☆☆
27 травня
ЯДС: Безпека вдома. (Презентація)
Математика: виконували Діагностувальну роботу.
Українська мова: читали оповідання "Дивовижні пригоди в лісовій школі".
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Мілана ☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Мілана ☆☆☆
26 травня
ЯДС: Безпечні канікули. Сам вдома і надворі. (Презентація) Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: готувалися до діагностувальної роботи, розв'язували вирази на різні дії, задачі. (Презентація урока). Вдома: повторити таблицю множення
Українська мова: закріплювали знання про текст, Контрольне списування.
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆☆, Діана ☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆
Математика - Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆
23 травня
ЯДС: розбиралися, з чого починається літо, згадували місяці літа. (Відео-презентація)
Українська мова: закріплювали знання про текст, пригадували типи текстів, складали текст опис, знайомилися з оповіданням "Дивовижні пригоди в лісовій школі". (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.
Англійська:
У понеділок: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆, Єва З. ☆☆, Кирило ☆☆☆, Діана ☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆
22 травня
ЯДС: Мінна безпека. Квест. Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами. (Відео-презентація)
Математика: повторювали табличне множення і ділення, розв'язували вирази на різні дії, знаходили дробну частину. (Відео-презентація урока). Вдома: розв'язати приклади:
(28 - 28) ⋅ 7
0 ⋅ (7 + 23)
(6 - 6) ⋅ 13
27 : 3 + 40
18 : 9 + 58
73 - 15 : 3
Українська мова: закріплювали знання про текст, пригадували типи текстів, розвивали зв'язне мовлення. (Відео-презентація урока). Вдома: виписати з вікіпедії або енциклопедії інформацію про одну з тварин або комах (3-4 речення).
Англійська:
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Сашко ☆☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆, Єва З. ☆☆☆, Діана ☆☆☆
21 травня
Математика: розв'язували блок прикладів і виразів. (Відео-презентація урока). Вдома: розв'язати приклади:
32 + (41 - 8) + 32
27 + 12 + 38 + 13
75 + 25 - 6 - 4
47 + 13 - 20 - 40
90 - 73 + 8
84 - 57 - 8
Українська мова: закріплювали знання про текст, пригадували типи текстів, вчилися їх розрізняти, розвивали мовлення. (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, скласти есе (текст-міркування) на тему "Чому діти люблять цукерки".
Англійська:
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Мілана☆☆☆, Діана☆☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Мілана☆☆☆☆, Діана☆☆
20 травня
Математика: розв'язували задачі. (Відео-презентація урока). Вдома: повторити таблицю множення, розв'язати задачу:
У класній бібліотеці на нижній полиці було 60 книг, а на верхній - 40 книг. Дітям видали 30 книг. Скільки книг залишилося на полицях?
Українська мова: закріплювали знання про текст, пригадували, з яких частин складається текст, працювали з деформованим текстом, розвивали мовлення, знайомилися з оповіданням "Ліхтарник" (Відео-презентація урока). Вдома: читати "Ліхтарник".
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Ярослав ☆
Математика - Сашко ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Ярослав ☆
Українська - Сашко ☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆, Ярослав ☆
19 травня
ЯДС: 19 травня - день блокнота. Дізнавалися про свято, ідеї оформлення блокнотів (Відео 1, Відео 2, Відео 3, Відео 4).
Математика: розв'язували задачі. (Відео-презентація урока). Вдома: повторити таблицю множення, розв'язати задачу:
Батькові 35 років, а сину - у 5 разів менше. На скільки років тато старший за сина?
Українська мова: дізнавалися про ознаки тексту, працювали з деформованим текстом, розвивали мовлення (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, виконати вправу: усно розташуй речення в правильній послідовності, спиши перші три речення.
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Сашко ☆☆, Єва З. ☆☆, Діана ☆☆☆, Кирило ☆☆
Українська - Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆
16 травня
ЯДС: продовжували знайомство з тваринами Червоної книги України (Яких тварин треба боятися, Тварини-рекордсмени).
Українська мова: узагальнювали тему "Речення", визначали види речень, знаходили головні члени речення, встановлювали зв'язок між словами, готувалися до діагностувальної роботи (Відео-презентація урока).
Англійська: workbook письмово вправа 1, 2 і 3 стор. 102-103. Для розуміння правильної вимови слів можна використовувати ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК
У понеділок: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆
15 травня
ЯДС: продовжували знайомство з тваринами Червоної книги України (Національні символи-тварини).
Математика: розв'язували задачі на три дії, працювали з геометричним матеріалом. (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с.133 № 4
Українська мова: узагальнювали тему "Речення", визначали види речень, знаходили головні члени речення, встановлювали зв'язок між словами, готувалися до діагностувальної роботи (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Англійська: повторювали вивчені слова, вивчали форму заперечення don`t, do not, тренувалися в говорінні. Для розуміння правильної вимови слів можна використовувати ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Мілана ☆☆, Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆, Діана ☆, Єва Л. ☆
Математика - Мілана ☆☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆☆
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Діана ☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆☆
14 травня
Математика: вивчали множення на 0, ділення на 0 і неможливість ділення на 0, розв'язували приклади і вирази на різні дії, задачі, працювали з геометричним матеріалом, завданнями на логіку. (Відео-презентація урока). Вдома: розв'язати приклади:
1) 2 ⋅ 10 + 7
2) 0 ⋅ 6 + 42
3) 63 : 7 + 49
4) 74 + 21 : 3
5) 14 + 4 ⋅ 7
6) 22 + 7 ⋅ 8
7) 54 - 54 : 6
8) 0 : 7 + 13
Українська мова: закріплювали зв'язок слів у реченні, розбирали слова за будовою, згадували дні тижня, складали оповідання (Відео-презентація урока). Вдома: скласти речення зі слів, установити зв'язок між словами у реченні:
1. малює, капці, м'які, Черепаха
2. у, Діти, картини, розглядали, музеї.
Англійська: підготуватися до словникового диктанту (числівники sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty), SB стор. 125 вивчити слова, для правильної вимови можна використовувати ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Мілана ☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆
13 травня
ЯДС: продовжували знайомство з тваринами Червоної книги України, Зеленою частиною Чорними сторінками (Відео-презентація , Зелена книга).
Математика: вивчали множення на 10, розв'язували приклади і вирази на різні дії, працювали з діаграмами. (Відео-презентація урока). Вдома: с. 131 № 7,8
Українська мова: пригадували, як визначати корінь слова, знайомилися з оповідання "Довгожданий лист" (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ; читати оповідання; поширити речення Павло писав. за схемою Який? Хто? Що зробив? Що?
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Мілана ☆☆☆, Сашко ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆, Кирило - ☆☆☆☆, Лада ☆
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Сашко ☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆
12 травня
ЯДС: знайомилися з тваринами Червоної книги України, Зеленою частиною Чорними сторінками, вчилися поводити себе в лісі (Відео-презентація , Зелена книга). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали правила множення на 9, розв'язували приклади і вирази на різні дії, розв'язували задачі на 3 дії, складали вирази, повторювали одиниці часу. (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 130 № 7,8
Українська мова: повторювали, встановлювати зв'язок в реченні, пригадували правила листування (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ., установити зв'язок слів у реченнях: Ганна надіслала електронного листа. Олег написав повідомлення.
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Сашко ☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆☆, Кирило - ☆☆☆.
Українська - Сашко☆☆☆, Кирило - ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆☆
9 травня
ЯДС: визначали, хто такі герої, чому встановлюють пам'ятники, як себе поводити біля пам'ятників, знайомилися з українськими коміксами, символом 8 травня (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Українська мова: згадували види письмових текстів, їхні особливості, визначали лексичне значення слова "детектив", дізнавалися про професію детектива, їхнє обладнання, удосконалювали знання складання афіши (Відео-презентація урока). Вдома: створити афішу вистави "Кіт-детектив", ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.
Англійська: підготуватися до словникового диктанту (числівники fourteen, fifteen, sixteen)
Математика: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
У понеділок: уроки за розкладом.
8 травня
Англійська: виконати ЗАВДАННЯ
Завтра: усі уроки за розкладом п'ятниці.
7 травня
Математика: вивчали таблицю ділення на 9, обчислювали вирази з іменованими числами, розв'язували вирази і задачі, повторювали об'ємні геометричні фігури. (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, вивчити таблицю множення на 9 с. 129 № 6 (письмово), 7 (усно)
Українська мова: продовжували знайомитися з театром, розширювали лексичний запас, вчилися складати афішу (Відео-презентація урока). Вдома: скласти текст для афіші, можно творчо підійти до цього завдання і придумати афішу.
Англійська: підготуватися до словникового диктанту (числівники fourteen, fifteen, sixteen)
Завтра: тільки Англійська.
Сьогодні активно працювали: Математика - Єва З. ☆☆, Діана ☆☆, Єва Л. ☆☆, Кирило ☆☆.
Українська - Кирило ☆☆, Діана ☆, Єва Л. ☆, Єва З. ☆☆
6 травня
ЯДС: знайомилися з речами, якими користуються майстри, дізнавалися про знаряддя праці і результатами роботи майстрів (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали правила множення на 0 та 1, розв'язували вирази і задачі. (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 128 № 6
Українська мова: закріплювали знання про речення, вчилися встановлювати зв'язок в реченні, ставити питання від слова до слова, говорили про театр (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
Математика - Мілана ☆☆☆☆, Єва З. ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆☆, Єва Л. ☆☆☆, Кирило ☆☆.
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆☆, Діана ☆☆☆, Єва Л. ☆☆, Єва З. ☆☆
5 травня
ЯДС: продовжували знайомитися з традиційними ремеслами українців, побували на ярмарку (Відео-презентація урока, Український ярмарок, Сорочинський ярмарок). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: вивчали таблицю ділення на 8, обчислювали вирази з іменованими числами, розв'язували вирази і задачі. (Відео-презентація урока). Вдома: повторити таблицю множення на вивчені числа, с. 127 № 6, 7
Українська мова: вчилися встановлювати зв'язок в реченні, ставити питання від слова до слова, відновлювали речення (Відео-презентація урока). Вдома: встановити зв'язок слів у реченні (поставити питання від слова до слова):
У середу учні читали цікаву книгу.
Завтра: усі уроки за розкладом.
Сьогодні активно працювали:
ЯДС - Єва Л. ☆, Діана ☆, Кирило ☆, Мілана ☆.
Математика - Кирило ☆☆☆, Діана ☆☆, Мілана ☆☆☆, Єва Л. ☆☆, Єва З. ☆☆
Українська - Мілана ☆☆☆☆, Кирило ☆☆☆, Діана ☆☆☆, Єва Л. ☆, Єва З. ☆☆
2 травня
Математика: вивчали таблицю множення на 8, обчислювали вирази з іменованими числами, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока). Вдома: вивчити ТАБЛИЦЮ НА 8, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Українська мова: удосконалювали вміння визначати основу речення, поширювали речення, підбирали влучні синоніми (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Англійська: повторювали назви чисел від 11 до 20 (eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty), тренувалися в читанні і перекладі. Вдома: підготуватися до словникового диктанту (числа eleven, twelve, thirteen)
Сьогодні дуже активним: на математиці були Кирило ☆☆☆, Єва Л. ☆☆, Єва З. ☆
на мові - Кирило ☆☆☆, Єва Л., ☆☆☆, Єва З. ☆☆☆
1 травня
ЯДС: дізнавалися про традиційні ремесла українців, назви давніх професій, чим займалися лимарі, бондарі тощо (Відео-презентація урока).
Українська мова: удосконалювали вміння визначати основу речення, поширювали речення (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, доповнити речення словами:
На подвір'ї ... духмяні ... .
Щоранку ... ... квіти.
Над квітками завжди ... ... .
... ... солодкий нектар.
Довідка: росли, поливали, кружляли, збирали, квіти, діти, бджоли.
Англійська: вччили назви чисел від 11 до 20 (eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty). Вдома: вичитати числа
Завтра: усі уроки за розкладом п'ятниці.
Сьогодні всі молодці!
Добрий день
ВідповістиВидалити