Квітень 2025

30 квітня
Математика: повторювали таблицю множення на 6, ділили числа на 6, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, повторити ТАБЛИЦЮ НА 7, с. 125, № 7, 8.
Українська мова: узагальнювали знання про речення, дізнавалися про головні члени речення, знаходили їх у реченні (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.  
Англійська: 

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Діана, Єва Л., Єва З., Сашко
Більше активності хотілося б від: Кирила.

29 квітня
ЯДС: мандрували Україною  (Відео 1Відео 2Відео 3Відео 4). 
Математикавивчали таблицю множення на 7, обчислювали вирази з іменованими числами, розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. (Відео-презентація урока)Вдома: вивчити ТАБЛИЦЮ НА 7, с. 124, № 7, 8, 9.
Українська мова: поглиблювали знання про речення, повторювали правила спілкування в інтернеті (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.  
Інформатика: вчилися відправляти ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ. Вдома: надіслати електронного листа мені на пошту liliborant@gmail.com Тематика будь-яка.

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Сашко, Діана, Єва Л., Єва З., Кирило

28 квітня
ЯДС: дізнавалися, як вирощують урожай, знайомилися зі способами її виготовлення, досліджували властивості олії  (Відео-презентація урокаВідео 1Відео 2Відео 3Відео 4). 
Математика: обчислювали вирази, повторювали таблицю множення на вивчені числа, розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 123, № 8.
Українська мова: познайомилися зі спонукальними окличними реченнями, пригадували, як утворюються спонукальні речення, ставили знаки у кінці речення (Відео-презентація урока). Вдоманаписати чотири спонукальні окличні речення.  
Малювання: аплікація з насіння "Соняшник"

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали всі присутні на уроці. Всі ВЕЛИКІ МОЛОДЦІ!

25 квітня
ЯДС: згадували про Чорнобильську аварію, дізнавалися про ліквідаторів аварії, як допомогти своєму організму впоратися з радіацією (Відео-презентація урокавідео до уроку). 
Українська мова: працювали зі спонукальними реченнями, знайомилися з  піснями-закличками (Відео-презентація урока). Вдома: вивчити напам'ять будь-яку пісню-закличку.  
Іди, іди, дощику.
Зварю тобі борщику
у новому горщику.
Та поставлю на вербі,
щоб не з’їли комарі.
Буде вам, буде й нам,
буде всім комарам.
***
Не йди, не йди, дощику.
Зварю тобі борщику
у новому горщику,
вилізу на дуба,
спіймаю голуба.
***
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко.

У понеділок: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: 

24 квітня
ЯДС: досліджували ґрунт, його властивості та його жителів (Відео-презентація урока). 
Математика: повторювали таблицю множення на 6, ділили числа на 6, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 122, № 7.
Українська мова: визначали види речень за метою висловлювання, знайомилися з віршем "Дивний звір", міркували, навіщо потрібен порядок, вчилися виразн читати вірші (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, читати виразно вірш.  
Англійська: підготуватися до словникового диктанта  bed,chair,clock,desk

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва Л., Сашко, Діана, Єва З., Кирило

23 квітня
Математика: вивчали таблицю множення на 6, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: вивчити таблицю множення на 6, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 121, № 4 (записати обернені приклади на множення і ділення).
Українська мова: продовжували працювати з питальними реченнями, знайомилися з байкарем Леонідом Глібовим та його байками "Чиж та голуб", "Бджола і мухи", "Коник-стрибунець" , набиралися мудрості (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, читати байки, одну з байок вивчити напам'ять, створити рекламу байки.  
Англійська: повторювали вивчені слова, вчилися складати речення, використовуючи There is i There are.  Вдома: повторити слова, повторити ПРАВИЛО There is/There are, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ.

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Сашко, Єва Л., Єва З., Діана, Кирило.

22 квітня
ЯДС: знайомилися з екологічними проблемами Землі та знаходили шляхи їх подолання (Відео-презентація урокавідео 1, відео 2, відео 3). 
Математика: знаходили невідомий дільник, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 120, № 6, 7.
Українська мова: пригадували, що таке діалог, як його записують; познайомилися з цікавим твором, розігрували діалог (Відео-презентація урока). Вдома: читати твір, написати діалог з життя - які питання ви задавали батькам та які відповіді отримували (потрібна допомога батьків, 4-6 реплік)  
Інформатика: дізнавалися про види КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ 

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва Л., Діана, Сашко, Єва З., Кирило.

21 квітня
ЯДС: знайомилися з формами земної поверхні, з горами, каньонами України (Відео-презентація урокавідео до уроку). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: обчислювали вирази, розв'язували задачі різними способами. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 119, № 6, 7.
Українська мова: складали текст-опис, ічилися відрізняти факти від думок, більше дізналися про білого ведмедя (Відео-презентація урока, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ). Вдома: написати опис іграшки-тваринки (Який я? З чого зроблений? Які в тебе почуття до мене? Які в мене хутро? вушка? очі? лапи? тощо)  
Мистецтво: оригамі КНИГИ 

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва Л., Сашко, Єва З., Кирило. Усі найкращі!

18 квітня
ЯДС: продовжили дізнаватися про те, як святкують Великдень у різних країнах (Відео-презентація урока). 
Англійська: вивчити слова

Упонеділок: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: усі, хто був присутній на уроці

17 квітня
ЯДС: дізнавалися, як святкують Великдень у різних країнах (Відео-презентація урока). 
Українська мова: узагальнювали, що таке речення, розрізняли та складали питальні речення (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬскласти і записати речення:
Смугасті, у зоопарку, живуть, тигри. Тварин, не лякай, у зоопарку.
Математика: узагальнювали і систематизували знання. (Відео-презентація урока)
Англійськаwb стор 89 вправа 2.,стор .90 вправа 2


Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Сашко, Єва Л., Єва З., Діана, Кирило.
 
16 квітня
Українська мова: продовжували працювати над реченнями, читали оповідання "Загадкова історія", вчилися виразно читати, фантазувати (Відео-презентація урока). Вдома: читати оповідання, виписати з текста три розповідні речення.
Математика: знайомилися з компонентами ділення, знаходили невідомі числа в прикладах, розв'язували вирази і задачі. (Відео-презентація урока)ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 117 № 8.
Англійська:стор 108 вправа 1 sb письмово (у допомогу ВІДЕОУРОК  - прокрутіть уперед до 12:44)


Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва Л., Єва З., Діана, Мілана, Сашко, Кирило

15 квітня
ЯДС: готувалися до екскурсії в природу, знайомилися з тваринами, занесеними в Червону книгу, дізнаалися, яка небезпека може чекати на природі, повторювали правила минної безпеки (Відео-презентація урока, Асканія-Нова, Відео 1, Відео 2, Відео 3, Відео 4 ). 
Математика: знаходили невідомий множник, розв'язували вирази, нерівності і задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 116 № 8.
Інформатика: вчимося ставити нагадування у своєму смартфоні та в гугл-календарі (Відео-презентація урока, Працюємо з гугл-календарем)

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва Л., Діана, Єва З., Сашко, Кирило

14 квітня
ЯДС: почали туристичний маршрут Україною, дізналися про цікаві місця, згадували народні символи країни, рекламували Україну (Відео-презентація урокавідео до уроку). 
Математика: перевіряли множення діленням, розв'язували вирази і задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 115, усно № 5, 7, письмово № 6 і логічне завдання.
Українська мова: пригадували, що знаємо про речення, розрізняли та складали розповідні речення (Відео-презентація урока). Вдома:  написати есе з 4 речень на тему "Зоопарки потрібні": 
Я вважаю, що зоопарки потрібні/не потрібні. Тому що ... Наприклад, ... Отже, ...
Малювання: малюємо ПИСАНКИ (до Великодня)

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Сашко, Єва Л., Єва З., Діана, Мілана, Кирило

11 квітня
Математика: працювали над задачами. (Відео-презентація урока).  
Українська мова: поглиблювали знання про речення, вчилися писати смс-повідомлення.  (Відео-презентація урока).  
Англійська: 

У понеділок: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали:

10 квітня
ЯДС: знайомилися з островом Фіджі
Математика: працювали над множенням і діленням на число 5, розв'язували задачі на різні дії. (Відео-презентація урока)Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, повторити таблицю множення на 5, с. 113 № 6, логічні схеми. 
Українська мова: повторювали, що таке речення, як його записувати, які знаки закінчують речення, працювали з деформованим текстом.  (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, доповнити речення: У парку гуляли... На небі з'явились... До школи бігла... На полі росли...
Англійська: water- вода, umbrella- парасолька Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ

Завтра: Математика, Українська, Англійська.

Сьогодні активно працювали: Діана, Єва Л., Єва З.

9 квітня
Математика: вивчали таблицю множення на 5, закріплювали вивчений матеріал, розв'язували задачі на різні дії. (Відео-презентація урока). Вдома: вивчити таблицю множення на 5, с. 112 № 4
Українська мова: вчилися складати запрошення, знайомилися із словами-звертаннями, закріплювали тему "Слово", повторювали правила, змагалися  (Відео-презентація урока розвитку мовлення, Відео-презентація урока української мови). Вдома: придумати історію, запросити на цю подію друзів, зробити ескіз запрошення, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Англійська: cтор .102 student's book (ВІДЕО)
слова:
a puppet-іграшка на руку
 a glove- рукавичка
 a mouth- рот
to move- двигатися
a finger- палець на руці
 a sock- шкарпетка

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Діана, Єва З., Єва Л., Кирило, Сашко

8 квітня
ЯДС: знайомилися з тваринами Новою Гвінеї (Відео-презентація урокавідео до уроку). 
Математика: збільшували числа в кілька раз, розв'язували задачі на збільшення числа у кілька раз. (Відео-презентація урока)
Українська мова: закріплювали знання про службові слова, працювали над деформованим текстом; пригадували, що таке комікс, як його читати, складали власні історії  (Відео-презентація урока). Вдома: записати, які справи ти робиш кожен день: У понеділок я .... У вівторок я ... тощо
Інформатика: вчилися складати алгоритми у програмі CODE (Відео-презентація уроку). Вдома: розв'язати ЗАВДАННЯ, складаючи алгоритми

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: усі присутні на уроці ВЕЛИКІ МОЛОДЦІ!

7 квітня
ЯДС: знайомилися з Новою Зеландією та особливостями цієї країни (Відео-презентація урокавідео до уроку, мультфільм). Вдома: знайти відео про ківі, дізнатися більше про цього птаха
Математика: працювали над діленням чисел на 4, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: с. 110 № 5.
Українська мова: працювали зі службовими словами, вчилися правильно вживати прийменники; познайомилися з новим віршем "Хто де живе?"  (Відео-презентація урока). Вдома:  напиши список своїх речей (не менше п'яти) і для чого вони тобі потрібні. Наприклад, книжка для читання тощо; читати виразно вірш:
ХТО ДЕ ЖИВЕ?
Олесь Орач
Білка селиться в дуплі,
Їжачисько — у кублі,
Вепр — у хащах верболозів,
А ведмідь — в глухім барлозі,
Мудрий лис живе у норах,
Тигр — у джунглях, барс — у горах,
Олень — в тундрі і в лісах,
А верблюд — в пустелі,
А орел — могутній птах —
У гнізді на скелі...
Малювання: малюємо Вербу (до вербного тижня)

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали: Єва  Л., Мілана, Сашко, Кирило, Єва З., Діана

4 квітня
ЯДС: дивилися 2 частину фільму про Великий бар'єрний риф (відео до уроку). 
Українська мова: читали вірші 
Музика: знайомилися з "Квітковими фантазіями", слухали пісні у виконанні оркестру народних інструментів, знайомилися з балетом "Дюймовочка", розрізняли характер мелодій (відео-урок)

У понеділок: усі уроки за розкладом.

3 квітня
ЯДС: дивилися 1 частину фільму про Великий бар'єрний риф (відео до уроку). 
Математика: обчислювали вирази, знаходили периметр квадрата, розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: повторити таблицю множення на 2, 3 і 4, с. 109 № 7, 8.
Українська мова: знайомилися зі службовими словами, визначали їх роль, знаходили такі слова у реченні, писали вибірковий диктант; знайомилися з віршами українських письменників (Відео-презентація урока). Вдома:  обрати будь-який дитячий вірш про весну, навчитися виразно його читати; з поданого вірша виписати усі службові слова:
Ховайте швидше саночки!
Немов пташки, летіть із клітки, –
З кімнати, з хати у садки.
А там, в садочках, – сонце, співи.
В траві фіалки зацвіли…
Джмелі і бджілки загули,
І скрізь метелики щасливі.
нові слова 
-a queen- королева(квін )
-poor- бідний






Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали:  усі, хто був присутній на уроці, великі МОЛОДЦІ!

2 квітня
ЯДС: знайомилися з Океанією, її мешканцями (Відео-презентація урокавідео до уроку). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ 
Українська мова: закріплювали знання про дієслово, познайомилися ще з одним віршом Тараса Шевченка, дізнавалися більше про художні засоби (Відео-презентація урока). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬчитати виразно вірш:  
СВІТАЄ, КРАЙ НЕБА ПАЛАЄ
Тарас Шевченко
...Світає,
Край неба палає;
Соловейко в темнім гаї
Сонце зустрічає.
Тихесенько вітер віє,
Степи, лани мріють,
Меж ярами над ставами
Верби зеленіють.
Сади рясні похилились,
Тополі по волі
стоять собі, мов сторожа,
розмовляють з полем.
І все то те, вся країна,
Повита красою,
зеленіє, вмивається,
Дрібною росою,
Споконвіку вмивається,
Сонце зустрічає...
І нема тому почину,
І краю немає!
- записати до поданих слів слова з протилежним значенням: закривати - відкривати, зайти - ..., зав'язати - ..., відчинити - ..., згорнути - ...,  заходити - ...

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали:   

1 квітня
ЯДС: вивчали добове обертання Землі навколо своєї осі і зміну пір року (Відео-презентація урокавідео до уроку). 
Математика: працювали з геометричним матеріалом, знаходили периметр прямокутника розв'язували задачі. (Відео-презентація урока)Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, с. 108 № 4, 5.
Українська мова: закріплювали знання про дієслово, аналізували пряме і переносне значенням слів, вивчали вірші Ліни Костенко і Тараса Шевченко (Відео-презентація урокаРеп про мову). Вдома:  
- вивчити один з віршів:
СОЛОВЕЙКО ЗАСТУДИВСЯ
Ліна Костенко
Дощик, дощик, ти вже злива!
Плаче груша, плаче слива.
Ти періщить заходився,
Соловейко застудився.
А тепер лежить під пледом,
П’є гарячий чай із медом.
ВСТАЛА ВЕСНА
Тарас Шевченко
Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.
- уявити картину природи і описати, що Я бачу, Я чую, Я нюхаю, Я смакую, Я торкаюся
Інформатика: згенерувати музику на ГЕНЕРАТОР МУЗИКИ

Завтра: усі уроки за розкладом.

Сьогодні активно працювали:  Діана, Єва З., Сашко, Кирило 


Немає коментарів:

Дописати коментар