Жовтень 2025

23 вересня
Математика: практикувалися в розв'язання прикладів на різні дії, додавали і віднімали багатоцифрові числа в стовпчик, порівнювали числа, працювали з іменованими числами (класна робота).
Вдома: виконати ЗАВДАННЯ
Українська: повторювали правило апострофа, знайомилися з антонімами і омонімами (класна робота)
Вдома: виконати ЗАВДАННЯ
Інформатика: вчилися працювати з вордовськими документами на гугл платформі, вчилися копіювати текст, світлини і вставляли їх у документ. Вдома: скласти невелику розповідь про місто, де ви живете, прикріпити світлини. (Приклад)
Труди: знайомилися з іграшками, дізнавалися історію іграшок. Вдома: виготовити іграшку зі старих оптичних дисків (презентація уроку)

Завтра: всі уроки за розкладом

Сьогодні дуже добре працювала Мілана.
Добре працював Ярослав.

22 вересня
ЯДС: порівнювали громади колись і тепер, дізнавалися, чим займається міська влада, і про податкову систему (презентація уроку)
Математика:  рахували сотнями в прямому і зворотньому напрямках, додавали іменовані числа і розв'язували вирази в стовпчик, розв'язували задачі на зведення до одиниці, знаходили периметр трикутників, креслили трикутник за розмірами (класна робота).
Українська: вчилися правопису слів з апострофом, знайомилися з МаВПою БуФР (класна робота)
Читання: знайомилися з легендою про вишиванку. Вдома: читати і переказувати "Легенда про вишиванку"

Завтра: всі уроки за розкладом

Сьогодні дуже добре працювали Мілана і Сашко.
Добре працював Лада.

21 вересня
ЯДС: знайомилися з назвами поселень; дізнавалися, чим відрізняються місто, передмістя і селище; визначали, де ми живемо; вчилися правильно називати край, в якому живемо (презентація) 
Вдома: знайти інформацію про Донеччину і більше дізнатися про рідний край.
Математика: рахували сотнями в прямому і зворотньому напрямках, додавали іменовані числа і розв'язували вирази в стовпчик, складали подвійну нерівність, розв'язували задачі на зведення до одиниці, повторювали види трикутників, знаходили периметр, працювали з масштабом (класна робота)
Вдома: виконати завдання (домашня робота)
Англійська: вчилися запитувати, котра година, і відповідати на це питання. Вдома: wb стор 23 вправа 1, вивчити фрази
Українська: вчилися складати опис на прикладі васильків і будяка. (класна робота) 
Вдома: описати будь-яку рослину. 
Читання: знайомилися з байкою "Будяк і Васильки". Вдома: читати виразно байку "Будяк і Васильки"

Завтра усі уроки за розкладом.

20 вересня
ЯДС: знайомилися з картою України, вчилися розрізняти умовні знаки на карті, дізналися про територіально-адміністративний склад України (презентація)
Математика: порівнювали вирази, розв'язували задачі (класна робота) 
Українська: дізнавалися лексичне значення слова "діаспора", "горизонт", повторювали написання префіксів, виділяли префікси в словах, складали речення (класна робота)
Вдома: скласти по одному реченню зі словами "горизонт", "діаспора", "прізвище".
Труди: дізнавалися про народні іграшки. Вдома: зробити пластилінового або глиняного коника за ВЗІРЦЕМ

Завтра всі уроки за розкладом.

17 жовтня
Математика: практикувалися в розв'язанні прикладів в стовпчик, порівнювали вирази, переводили одиниці довжини, розв'язували задачі різних видів (класна робота , ).прикладизадачі
Українська: повторювали алфавіт, написання великої букви, словникових слів, префіксів с-, пре-, при-, знаходили спільнокореневі слова, працювали зі складним реченням, пояснювали фразеологізм "крокодилячі сльози" (класна робота)

У понеділок: усі уроки за розкладом.

16 жовтня
ЯДС: знайомилися з 7 чудесами України (презентація уроку)
Математика: закріплювали вивчений раніше матеріал . Вдома: виконати (класна робота)Домашню роботу
Інформатика: знайомилися з кодуванням і декодуванням (відео-урок)
Труд: знайомилися з соробаном . Вдома: зробити (відео-урок)СОРОБАН

Завтра уроки за розкладом.

Дуже добре сьогодні працювали на уроці Мілана і Сашко. 
На математиці добре рахував Ярослав.

15 жовтня
ЯДС: знайомилися зі стрічкою часу, дізнавалися про періоди розвитку України, познайомилися з новими поняттями "демократія" і "монархія", дізналися про правління президентів в Україні з 1991 року . Вдома: (презентація уроку)ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: розв'язували вирази на різні дії, розв'язували задачі різних видів. Вдома: виконати завдання 
Українська мова: закріплювали правопис префіксів, підбирали синоніми до слів, розбирали слова за будовою. Вдома: вставити правильні префікси:пр..мірка, пр..года, пр..мудрість, пр..милий, пр..поганий,пр..зелений, пр..жаркий, пр..сипаний, пр..копаний.
Читання: переказували байку "Лис і Півень". Вдома: вивчити вірш про українську мову.
Музика: знайомилися зіспанським танцем "Хота", музичними інструментами (гітара, кастаньєти), вивчали пісню "Заяча лєтка-єнка" .(презентація уроку)

Завтра: уроки за розкладом.

Дуже добре працювали: 

14 жовтня
Математика: розв'язували вирази з іменованими числами, познайомилися з подвійною нерівністю, розв'язували задачі на зведення до одиниці. 
Українська мова: повторювали правопис словникових слів, вивчили правило написання префіксів пре-, при-, прі-, визначали основу речення, розбирали слова за будовою. 
Англійська: wb стор 20 вправа 1

Завтра: уроки за розкладом.

13 жовтня
ЯДС: дізнавалися про Україну як європейську державу, знаходили її на карті Європи, дізнавалися про рекорди України. (презентація уроку)
Математика: працювали з іменованими числами, порівнювали їх, вчилися додавати в стовпчик, розв'язували задачі на зведення до одиниці. Вдома: виконати завдання 
Українська мова: повторювали правопис словникових слів, правило написання префіксів з-, с-, роз-, без-, знаходили синонімічний ряд, слова з переносним значенням, визначали просте речення, розбирали слова за будовою. Вдома: виконати завдання 
Читання: переказували байку , знайомилися з байкою "Хлібороб і Орел". Вдома: читати і переказувати байку "Лис і Півень""Лев і Лисиця"

Завтра: уроки за розкладом.

10 жовтня
ЯДС: дізнавалися про професії метеоролога і синоптика, про те, звідки з'являється вітер  (презентація уроку).
Математика: розвивали логіку, познайомилися з масштабом, вчилися працювати з масштабом.
Українська: розпізнавали пряме і переносне значення слів, вчилися підбирати синоніми до слів "яскравий", "чималий", "багатокольоровий", повторювали звуковий склад слів. 

У понеділок: усі уроки за розкладом.

9
 жовтня
ЯДС: вчилися миритися з друзями (презентація уроку)
Математика: читали і складали багатоцифрові числа, порівнювали їх, повторювали одиниці довжини, розв'язували задачі на зведення до одиниці, розв'язували вирази на різні дії. Вдома: виконати завдання  

Інформатика: повторювали, які бувають види передачі інформації, дивилися мультфільм "Перший лист". 
Труди: зробити аплікацію (орнамент) з крупи

Завтра: всі уроки за розкладом.
Мілана і СашкоСьогодні гарно працювали: 
ЯрославДобре працював 

8 жовтня
ЯДС: вчилися протидіяти булінгу (презентація уроку)
Математика: читали і складали багатоцифрові числа, повторювали одиниці довжини, розв'язували різні види задач. Вдома: виконати завдання  
 
Українська: закріплювали правило префіксів роз-, без-, з-, с-, створювали нові слова за допомогою різних префіксів, складали деформоване речення, повторювали звуко-буквений аналіз слова. Вдома: списати текст, вставляючи потрібний префікс. 
Читання: читали байку Езопа 
"Лисиця і ворона". Вдома: читати байку "Лев і Лисиця"

Завтра: всі уроки за розкладом.
Сьогодні гарно працювали: Мілана і Сашко
Тільки на математиці працювали Лада і Ярослав

7 жовтня
ЯДС: проводили Урок доброти, міркували, чому потрібно допомагати друзям нашим меншим, слухали аудіоказку "Пригоди Рудого кота". Вдома: сфотографувати або намалювати, як ви допомагаєте безпритульним тваринам або як піклуєтеся про домашню тваринку.
Математика: порівнювали багатоцифрові числа, перетворювали кілометри в метри і метри в кілометри, розв'язували задачі на зведення до одиниці, познайомилися з прямокутним, гострокутним і тупокутним трикутниками. Вдома: виконати завдання  

Українська: вивчали правило префіксів роз-, без-, з-, с-. Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Завтра: всі уроки за розкладом.
Сьогодні гарно працювали: Мілана і Сашко

6 жовтня
ЯДС: знайомилися з видами конфліктів, визначали причини конфліктів та знаходили способи їх вирішення (презентація уроку)
Читання: працювали над баснею "Чиж і Голуб" Вдома: вивчити басню (половину чи повністю).
Українська мова: повторювали тему "Прийменники", знайомилися зі сполучниками та правилами коми перед ними, практикувалися в написанні іменників з прийменниками та сполучниками, повторювали будову слова. Вдома: переписати текст, поставити, де потрібно, коми перед сполучниками (й, та, але):
Їжачок Генріх уперше прийшов до нового класу й познайомився з однокласниками. Він помічає що однолітки сміються за його спиною. Минає час але Генріх не знайшов друзів через свої колючки.
Математика: продовжували вчитися читати числа по разрядах і класах, розв'язували завдання на порівняння чисел (Сторінка 1), розв'язували задачі, знаходили периметр трикутника. (Сторінка 2). Вдома: розв'язуємо приклади і задачі. 

Завтравсі уроки за розкладом

Сьогодні активно працювали: Саша, Лада

3 жовтня
Українська мова: знайомилися с прийменниками, практикувалися в написанні іменників з прийменниками (класна робота) 
Математика: дізнавалися про натуральні числа, вчилися читати числа по разрядах, вивчали клас тисяч (Сторінка 1), розв'язували приклади в стовпчик. (Сторінка 2)

У понеділоквсі уроки за розкладом

Сьогодні активно працювали: Саша, Лада.

1 жовтня
ЯДС: дізнавалися про свята цього дня, про козаків (відео-презентація)
Читання: розвиток мовлення, переказ оповідання "Матильда". Вдома: підготувати 5 загадок
Українська мова: готувалися до Діагностувальної роботи. (презентація уроку) Вдома: списати текст 
Математика: розв'язували різні види задач, вивчили новий вид задач на зведення до одиниці. (Сторінка задач)  Вдома: розв'язати задачу.
Труди: створювання орнаменту з крупи та насіння (презентація уроку) Вдома: виконати поробку

У п'ятницювсі уроки за розкладом

Сьогодні активно працювали: Саша, Лада.

Немає коментарів:

Дописати коментар