ЗАВДАННЯ НА КАНІКУЛИ:
Доопрацювати зошити з Математики, Я пізнаю світ та Українська мова. Перевірте, що діти не встигли зробити на уроках, нехай закінчать. У зошитах з Української мови є "сторінки книжок" (хвилинка каліграфі), які вирізаються і складаються у портфоліо дітей. Тому, будь ласка, нехай діти їх пропишуть, а потім принесуть їх мені після канікул. Усім гарного відпочинку!
12 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 22-30, розрізняли фізичні тіла і речовини, описували властивості води, закріпляли загальні та власні поняття, істоти та неістоти; працювали з географічною картою, повторювали, з якими країнами межує Україна, визначали, з якими областями межує Львівська область, знайомилися з поняттями "фізична карта", "рельєф", дізнавалися, яким кольором позначені гори на карті. Вдома: с. 4-5.
Українська - працювали на стор. 28-40: повторювали все про іменник, про букву ї та її звуковий склад, закріпляли поняття "істоти" та "неістоти", знаходили помилки в реченнях; працювали над каліграфією, розгадували ребуси; продовжили знайомитися зі сказкою "Аладдін і чарівна лампа". Вдома: с. 14-17.
Математика - працювали на стор. 50-53, 55-57: працювали з мірами довжини, записували нерівності виразів, обчислювали приклади в стовпчик, розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. Наприкінці уроків - конкурс "Найрозумніший". Вдома: с. 59.
Дуже активно сьогодні працювали: Ярослав, Аріна Р., Маша, Гліб, Поліна О., Гєра, Поліна Б., Аліса, Настя, Аліанна, Назар.
Добре відповідали: Микита, Богдан, Вова, Ліана, Аріна Л., Данило.
Одиничні відповіді: Рома, Злата.
11 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 15-21, повторювали сторони світу, вчилися орієнтуватися на місцевості, вивчали географічне положення Львівської області, працювали з картою, повторювали все про числівник, розгадували кросворд про частини мови.
Англійська: практикувалися у читанні та написанні слів та фраз, повторювали раніше вивчений матеріал. Вдома: у великому зошиті с. 12.
Математика - працювали на стор. 39-42, 44-48: працювали з сусідами чисел, з мірами довжини, записували нерівності виразів, обчислювали приклади в стовпчик, розв'язували задачі, знайомилися з оберненою задачею, складали їх, працювали з геометричним матеріалом. Наприкінці уроків - конкурс "Великі перегони" та "Сторінка чемпіонів". Вдома: с. 49.
Дуже активно сьогодні працювали: Маша, Гліб, Поліна О., Гєра, Поліна Б., Аліса, Настя, Аліанна.
Добре відповідали: Назар, Ярослав, Аріна Р., Микита.
Одиничні відповіді: Богдан, Вова, Ліана, Рома, Злата, Аріна Л.
Завтра всі уроки за розкладом.
8 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 10-15, дізналися, чим відрізняється речовина від фізичного тііла, впізнавали за звучанням музичні інструменти; дізнавалися про Україну в добу раннього палеоліту; розгадували ребуси.
Англійська: практикувалися у читанні та написанні слів та фраз, повторювали раніше вивчений матеріал. Вдома: підручник с. 20, виконати завдання у великому зошиті на с. 13, прописати слова в маленькому зошиті (doll yo-yo teddy ).
Математика - працювали на стор. 34-37: працювали з натуральними числами, впізнавали ряд натуральних чисел серед груп чисел, лічили у прямому і зворотньому напрямках, працювали з мірами довжини та нерівностями, обчислювали приклади в стовпчик, розв'язували задачі, розвивали логіку завдяки геометрії. Наприкінці уроку - конкурс "Великі перегони". Вдома: с. 38.
Дуже активно сьогодні працювали: Аріна Р., Поліна О., Гєра, Маша, Поліна Б., Аліса, Вова, Ліана.
Добре відповідали: Рома, Даша, Назар, Ксенія, Саша, Ярослав, Настя.
Одиничні відповіді: Данило, Максим.
У понеділок всі уроки за розкладом.
7 жовтня
ЯПС - Тиждень 6: працювали на стор. 3-9, повторювали сторони світу, вивчали проміжні сторони світу, дізналися про організацію Менса, познайомилися з дитиною-вундеркіндом; набували початкові знання про Львівську область, повторювали частини мови, групували слова за частинами мови, розгадували ребуси. Вдома: с. 2-3
Англійська: практикувалися у читанні слів, повторювали раніше вивчений матеріал, назви кольорів. Вдома: підручник с. 20, виконати завдання у великому зошиті на с. 11.
Українська - працювали на стор. 25-29: повторювали все про іменник, працювали над каліграфією. Вдома: с. 14-17.
Дуже активно сьогодні працювали: Аріна Р., Аліанна, Поліна О., Гєра, Гліб, Маша, Микита, Поліна Б.
Добре відповідали: Рома, Даша, Назар.
Одиничні відповіді: Настя, Богдан, Данило, Ксеня, Саша.
Завтра всі уроки за розкладом.
6 жовтня
ЯПС - закінчили зошит Тиждень 5: закріплювали матеріал в ігровій формі, розвивали техніку читання.
Математика - працювали на стор. 29-32: працювали з натуральними числами, складали ряд натуральних чисел, встановлювали закономірності і продовжували послідовність, лічили у прямому і зворотньому напрямках, розв'язували вирази з дужками, працювали з нерівностями, розв'язували задачі, вчилися письмово додавати (у стовпчик). На прикінці уроку - конкурс "Сторінка чемпіонів". Вдома: с. 33.
Українська - працювали на стор. 19-24: повторювали все про звуки, працювали над помилками в діагностичній роботі, складали моделі слів, проходили "Бій зі Змієм", читали фрагмент казки "Аладдін і чарівна лампа", характеризували героїв, визначали тему казки. Вдома: с. 10-13.
Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Аліса, Аліанна, Поліна О., Поліна Б., Аріна Р., Гєра, Саша, Даша.
Добре відповідали: Микита, Ліана, Назар, Аріна Л., Маша.
Одиничні відповіді: Настя, Ксенія, Вова, Богдан, Ярослав, Рома.
Завтра всі уроки за розкладом.
5 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 22-27: повторювали, що таке фізичне тіло, які властивості має; повторювали, що таке стародавня історія, що вивчає, розвивали техніку читання.
Математика - працювали на стор. 24-27: працювали з натуральними числами, складали ряд натуральних чисел, лічили у прямому і зворотньому напрямках, розв'язували вирази з дужками, працювали з нерівностями, розв'язували задачі, поворювали належність точки до прямої. На прикінці уроку - конкурс "Великі перегони". Вдома: с. 28.
Українська - працювали на стор. 9-18: повторювали все про речення, розвивали каліграфію, складали моделі слів, проходили "Бій зі Змієм", готувалися до Діагностичної роботи, перечитували фрагмент казки "Ох", характеризували героїв, визначали тему казки; на другому уроці писали Діагностичну роботу. Вдома: с. 5-9.
Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Аліса, Аліанна, Поліна О., Поліна Б., Аріна Р., Гєра, Настя.
Добре відповідали: Микита, Ліана, Даша, Назар.
Одиничні відповіді: Саша, Ксенія, Вова, Маша, Аріна Л..
Завтра всі уроки за розкладом.
4 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 14-21: набували знання про географічний центр Європи, працювали з картою, знаходили крайні точки країни, повторювали сторони світу; дізнавалися про первісну людину, розширюівали лексичний запас, складали розповідь про архантропів, спираючись на малюнки; повторювали частини мови, вивчили правила про самостійні частини мови і службові, грали в ігру зі словами на різні частини мови. Вдома: с. 6-7.
Математика - працювали на стор. 19-22: працювали з натуральними числами, лічили у прямому і зворотньому напрямках, повторювали правило розрядності чисел, розв'язували алгебраїчні вирази з дужками, працювали з нерівностями, розв'язували задачі, креслили пересічні лінії. На прикінці уроку - конкурс "Найрозумніший". Вдома: с. 23.
Українська - працювали над сюжетом казки "Ох", характеризували героїв, пробували дивитися на події в казці з боку різних персонажів. Вдома: на наступний понеділок читати с. 22-24, 31-35.
Англійська: працювали з новими словами, повторювали вивчене раніше. Вдома: вчити слова у підручнику с. 18, виконати завдання у великому зошиті на с. 10.
Дуже активно сьогодні працювали: Аліса, Аліанна, Гліб, Поліна О., Поліна Б., Аріна Р., Даша, Гєра, Настя.
Добре відповідали: Микита, Аріна Л., Ярослав, Маша, Вова, Ксенія, Ліана.
Одиничні відповіді: Богдан, Саша.
Завтра всі уроки за розкладом.
1 жовтня
ЯПС - працювали на стор. 10-13: вивчали властивості фізичних тіл, групували поняття за власною назвою та загальною, повторювали сторони світу; розгадували кросворд у зошиті с. 4-5.
Українська - працювали на стор. 6-8 - читали фрагмент казки "Кирило Кожум'яка".
Англійська - повторювали раніше вивчений матеріал, вчилися читати. Вдома: читати слова і словосполучення
Математика - писали діагностичну роботу.
Труди - робили з оригамі вовка.
Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Гліб, Поліна О., Аліса, Поліна Б., Аріна Р., Ярослав, Аріна Л.
Добре відповідали: Ліана, Микита, Данило, Назарій, Маша, Вова.
Одиничні відповіді: Богдан.
У понеділок всі уроки за розкладом.
Немає коментарів:
Дописати коментар