Вересень 2025

30 вересня
ЯДС
бесідували про гарні манери (презентація уроку) 
Українська: працювали над розвитком мовлення, порівнювали анотацію з відгуком до книги (презентація уроку) Вдома: читати оповідання "Матильда", переказувати.
Математика:  Діагностувальна робота
Англійська: закріплювали вивчений матеріал

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працював: Сашко.

29 вересня
ЯДС
міркували, чому у спілкуванні важливо не тільки говорити, а й слухати (презентація уроку) ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Українська: знайомилися з оповіданням "Матильда"(презентація уроку) Вдома: читати оповідання, переказувати; написати міркування на вибір: "Чи люблю я читати?", "Хто мені допомагає вибрати книгу для читання", "Про що я хочу читати сьогодні ввечері" (2-3 речення).
Математика: готувалися до Діагностувальної роботи (презентація уроку) Вдома: с. 39, №165, 166, 167
Англійськавивчити слова 
Are there any слово у множенні?
Yes,there are
No ,there aren`t
How many are there ?
There are цифра слово у множинні
ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працював: Сашко.

26 вересня
ЯДС дізнавалися, як  спілкуються тварини: (презентація уроку)
Математика: повторювали правила множення 0 та 1 на число, числа на 0 та 1, ділення 0 на число, числа на 0, одиниці часу, перевіряли множення діленням і ділення множенням, тренувалися в розв'язуванні прикладів на ці правила, розв'язували задачі (презентація уроку)
Українська: повторювали, що таке анотація, писали анотацію до книги (презентація уроку) 
cтор. 11 вправа 1 письмово.
АнглійськаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ

У понеділок: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

25 вересня
ЯДС: знайомилися з професією фармацевта.
Математика: повторили правила множення 0 та 1 на число, числа на 0 та 1, ділення 0 на число, числа на 0, тренувалися в розв'язуванні прикладів на ці правила, розв'язували задачі на декілька дій з декількома відповідями (презентація уроку) Вдома: с. 34 № 143.
Інформатика: дізнавалися про історію виникнення комп'ютера. (презентація уроку) ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Труд: знайомилися з хімічними дослідами, повторювали правила безпеки.Вдома: спробувати повторити ДОСЛІДИ

Завтра: уроки за розкладом 

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

24 вересня
ЯДС:вчилися працювати в групі, виводили правила колективної роботи  (презентація уроку)
Математика: вивчили правила множення 0 на число, числа на нуль, ділення 0 на число, числа на 0, тренувалися в розв'язуванні прикладів на ці правила, працювали з одиницями довжини,  розв'язували задачі на декілька дій з декількома відповідями (презентація уроку) Вдома: виконати завдання картки.
Українська: знайомилися з видами літератури, характеризували кожний з них, вчилися складати відгук на оповідання (книгу). (презентація уроку) Вдома: написати відгук до будь-якого оповідання або книги, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Читання: знайомилися з твором Сухомлинського , аналізували дії кожного персонажа, визначали поняття "Людина". "Я - Людина" Вдома: читати твір, переказувати.

Завтра:уроки за розкладом 

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Непогано працювала: Лада.

23 вересня
ЯДС: дізнавалися про ефективну та неефективну взаємодію, знайомилися з баснею "Лебідь, Рак та Щука" (презентація уроку). 
Математика: розв'язували вирази з іменованими числами, повторювали переставний закон множення, розв'язували вирази зі змінною, вчилися складати умову і розв'язувати задачі на дві дії, складали вирази до них (презентація уроку). Вдома: с. 31 №128, 129, 130.
Українська: знайомилися з книжками, з чого складаються книжки, міркували, яка книжка зручніша, вивчали стилістичні норми (книжкова полиця, але книжна мова) (). презентація урокуВдома: записати, які книжки Ви хотіли би прочитати - як за тематикою, так і за назвами, якщо знаєте їх. А також вирішити, в якому форматі ви їх будете обирати - в електронному чи паперовому. 
Музика: знайомилися з музичними інструментами сопілкою і флейтою Пана, слухали їх, повторювали "Шкільну пісню" (). презентація урокуВдома: співати караоке ""Шкільна пісня

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Непогано працювали: Лада і Ярослав.

22 вересня
ЯДС: дізнавалися, про взаємодію в тваринному царстві (презентація уроку). 
Математика: розв'язували вирази і задачі на різні дії, згадували одиниці маси і місткості (презентація уроку). Вдома: с. 29 №118, 119, 120 (усно).
Українська: згадували, чим письмове мовлення відрізняється від усного, складали приказки з деформованого тексту, робили звуко-буквений аналіз, знаходили споріднені слова, знайомилися з різними бібліотеками, визначали поняття "бібліотека" (презентація уроку). Вдома: с. 25-26, впр. 5. 

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працював: Ярослав.
Добре працювала: Лада.

19 вересня
ЯДС: дізнавалися, як  і навіщо створюютсья родинні дерева, дивилися приклади таких дерев. Вдома: створити родинне дерево (форму обираєте самостійно: електронна версія, малюнок, схема, з фото чи без тощо)
Математика: працювали з виразами і задачами на множення і ділення (презентація уроку). Вдома: повторити таблицю множення.
Українська: дізнавалися, що таке діалог, знайомилися з правилами підготовки до виступу і з умовами успішного виступу (презентація уроку). Вдома: записати невеликий виступ (тему обираєте самостійно) (аудіо або відео). 
АнглійськаНаписати 3 речення про тварин, що є в Україні, і 3 речення про тих, яких немає.
There are some тварини in Ukraine
There aren`t any тварини in Ukraine

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Добре працювала: Лада.

18 вересня
ЯДС: говорили про сімейні традиції, дізнавалися про династії Терещенків і Симеренко (презентація уроку).
Математика: працювали з виразами і задачами на множення і ділення (презентація уроку). Вдома: с. 26 № 107, 108
 
Інформатика: дізнавалися про дії з інформацією (відеоурок). Вдома: зібрати інформацію, яких тварин частіше заводять в родинах (проаналізувати будь-які 5 родин)
Труди: проєкт "Домашні улюбленці" (презентація уроку). Вдома: зробити органайзер з тваринкою з паперового стаканчика або зліпити домашнього улюбленця з пластиліну

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Добре працювала: Лада.

17 вересня
ЯДС: бесідували про взаємодопомогу у сім'ї (презентація уроку). ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Українська: працювали з діалогами - записували їх, читали оповідання з діалогами; повторювали правила при звертанні (кома, закінчення в звертанням) (презентація уроку). Вдома: доповнити речення словами-звертаннями. 
Математика: розв'язували задачі на 2 дії за допомогою виразів, складали обернені задачі (презентація уроку). Вдома: розв'язати приклади і задачу (перемалювати трикутники в зошит)
Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

16 вересня
Українська: знайомилися з культурою спілкування, розбивали слова по групах за їх значенням, дізнавалися, чим відрізняється етикет від нетикету (презентація уроку). Вдома: скласти основні правила культури спілкування.
Математика: розв'язували, порівнювали вирази, працювали з іменованими числами, складали умови і розв'язували задачі на 2 дії (презентація уроку). Вдома: с. 23, №95, 96,
Англійськапосилання на матеріалВдома: вивчити слова 
There are some//// Thete aren`t any, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Малювання(презентація уроку). Вдома: намалювати орнамент

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

15 вересня
Українська: знайомилися з культурою мовлення, визначали слова-паразити (презентація уроку). Вдома: написати поради для школярів на вибір (близько п'яти правил): "Поведінка у шкільній їдальні", "Правила поведінки у бібліотеці", "Правила поведінки на перерві".
Математика: працювали з рівняннями, розв'язували задачу на 2 дії (презентація уроку). Вдома: с. 20, №82, 83, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Англійськапосилання на матеріал. Вдома: вивчити слова 
wild дикий
animal- тварина
сountry- країна
Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

12 вересня
Українська: знайомилися зі стилями мовлення, читали текст, визначали, до якого стилю відноситься те чи інше повідомлення (презентація уроку). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали додавання і віднімання чисел у стовпчик.
Англійськапосилання на матеріал, виписати окремо назви тварин і назви країн.
У понеділок: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Добре відповідала: Лада.

11 вересня
ЯДС: дізнавалися про інклюзивну освіту, як допомагати дітям з особливими потребами, про позашкільну освіту, ділилися своїм хоббі (презентація уроку). ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали переставний закон додавання, опрацьовували блок задач (презентація уроку). Вдома: с.18  № 73
Інформатика: дізнавалися про види повідомлень (відеоурок). ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ, ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Трудидізнавалися про домашні рослини, як за ними доглядати (презентація уроку). Вдома: прикрасити квітковий горшик, посадити нову рослину вдома.

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.
Добре відповідали: Лада, Ярослав.

10 вересня
ЯДС: дізнавалися про самоврядування в школі, повторювали правила поведінки в школі та на уроках (презентація уроку). ВдомаГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали переставний закон додавання, працювали з іменованими числами, порівнювали вирази, розвивали логіку (відео-презентація уроку). Вдома: с.18  № 72, 74
Українська: розрізняли поняття мова і мовлення, адресант і адресат, дізнавалися правила спілкування, навіщо люди спілкуються (презентація уроку). Вдома: списати речення: 
Мова - найважливіший засіб для спілкування. Адресант - той, хто надіслав листа. Адресат - той, хто отримав листа.
Музика: слухали п'єси з дитячого циклу, визначали їх характер, вивчали пісню "Шкільна пісня" (презентація уроку). Вдома: вивчити "Шкільну пісню"

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Ярослав і Лада.

9 вересня
Математика: повторювали родини чисел, складали обернені приклади, розв'язували вирази і задачі, розвивали логіку (відео-презентація уроку). Вдома: с.15  № 59, 60
Українська: визначали типи речень за метою висловлювання, ділили текст на речення, списували його, підкреслювали члени речень. Вдома: дописати текст, підкреслити члени речення в останньому реченні.
Читання: читали текст про школи с. 10-11.  Вдома: читати текст на с. 10-11, читати свої книжки.

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

8 вересня
ЯДС: дізнавалися про свято День грамотності, міркували, навіщо потрібно бути грамотним (презентація уроку). Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали назви чисел при відніманні, порівнювали числа, розв'язували вирази і задачі, розвивали логіку (відео-презентація уроку). Вдома: с.13  № 48, 49
Українська: повторювали, що таке текст, працювали з деформованими реченнями, визначали вид речення за метою висловлювання, підкреслювали головні члени речення (Відео-урокВдома: переписати речення, у дужках написати, яким є речення за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне), підкреслити головні члени речення.
Рідний край! Тут я народився. Хіба є що на світі дорожче за Батьківщину?

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко.

5 вересня
ЯДС: дізнавалися, що таке інфографіка, вчилися аналізували данні, дізнавалися про різні тртадіції і форми навчання у школах світу (відео-презентація уроку). Вдома: Граючись навчаємось
Математика: повторювали назви чисел при додаванні і відніманні, розв'язували вирази і задачі (Відео-презентація уроку). 
Українська: повторювали, що таке текст, працювали з деформованими реченнями, читали текст "Першокласник" (відео-презентація уроку) Вдома: читати "Першокласник"

У понеділок: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: 


4 вересня
ЯДС: дізнавалися про цікаві школи (відео-презентація уроку). 
Математика: повторювали назви чисел при додаванні і відніманні, розв'язували вирази і задачі (Відео-презентація уроку). Вдома: с.11 № 35, 36, за бажанням № 37
Інформатика: згадували правила поведінки за комп'ютером, що таке джерело і хто є отримувачем інформації, скільки органів чуття і за що вони відповідають (Відео-урок)
Труди: дізнавалися про сервирування стола, спробували скласти серветку (відео-презентація уроку). Вдома: навчитися згортати серветку (будь-яким способом) для прикрашання столу (Приклад згортання серветки). 

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Сашко, Лада, Ярослав.


3 вересня
ЯДС: дізнавалися, коли з'явилися перші школи, чим відрізняються сучасні школи, як змінилося шкільне приладдя (Твоя школа, Шкільне приладдя). Вдома: розмалювати, чим подобається займатися 
Математика: повторювали нумерацію чисел, додавання і порівняння чисел, складали і розв'язували схеми задач (Відео-презентація уроку). Вдома: с.7 № 22, 23. 
Читання: читали і опрацьовували текст "Найсильніша зброя". Вдома: читати текст "Найсильніша зброя"
Українська мова: працювали над каліграфією, повторювали правило великої букви, дізнавалися більше про українську мову (презентація уроку). Вдома: с. 7 впр. 4.

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана, Діана, Сашко
Добре відповідали: Лада, Ярослав.

2 вересня

ЯДС: повторювали правила дорожнього руху, дізнавалися про те, як інші діти дістаються до школи в інших країнах (Відео-резентація уроку). Вдома: підготувати розповідь:
1) які перешкоди діти долають дорогою до школи в Індонезії (Лада)
2) яким незвичним транспортом користуються деякі школярі в Філіпінах (Сашко)
3) на якому водному транспорті деякі діти в Індії дістаються до школи (Мілана)
4) яким способом деякі діти в Колумбії дістаються до школи (Ярослав)
Математика: повторювали нумерацію чисел, додавання чисел, складання і розв'язання схеми задач (Відео-презентація уроку). Вдома: с.5 № 10 
Англійська: на уроці працювали на с. 1-2 підручника 
Малювання: повторювали поняття графіка, живопис, композиція, центр композиції, визначалися, чим краще малювати природу, коли краще використовувати фломастери, олівці (презентація уроку). Вдома: намалювати фрагмент літнього відпочинку,  використовуючі засоби, якими діти люблять малювати.

Завтра: уроки за розкладом

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана і Сашко.
Добре відповідали: Лада і Ярослав.

1 вересня
Вітаю всіх з початком нового навчального року! Це час нових знань, викликів і можливостей. Нехай цей рік принесе вам багато цікавих уроків, яскравих досягнень та незабутніх вражень. Зичу всім натхнення, терпіння та віри у свої сили. Разом ми зможемо подолати будь-які труднощі та досягти найвищих вершин! Бажаю успіхів і щасливої дороги до знань!

Немає коментарів:

Дописати коментар