Вересень 2021

30 вересня

ЯПС - Тиждень 5, працювали на стор. 3-9: працювали над поняттям "географічний центр", розгадували ребуси, повторювали сторони світу; познайомилися з частиною мови Числівник, знаходили числівники у реченні і ставили до них запитання. Вдома: с. 2-3

Українська - працювали на стор. 1-5: повторювали, що вивчає лексика, що таке лексичні помилки, вчилися правильно висловлюватися українською, закріплювали букву ї, писали словникові слова; познайомилися з поняттям "фразеологізми", працювали над прислів'ями, вчилися висловлювати думки; працювали над каліграфією. Вдома: с. 1-4

Англійська - рахували, лічили предмети, працювали з питанням на How many та новим словом Prezents, вчили нові слова. Вдома: с. 17 підручника (на диску або є електронний) - вчити слова.

Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Гліб, Поліна О., Аліса, Поліна Б., Маша, Вова. 

Добре відповідали:  Ліана, Микита, Аріна Л., Ярослав, .Аріна Р., Данило, Назарій. 

Одиничні відповіді: Богдан.

Завтра всі уроки за розкладом. На математиці буде діагностична робота.

29 вересня

ЯПС - працювали на стор. 27-32: закріплювали все, що вчили у цьому тижневому зошиті, милувалися природою Закарпаття, озером Синевір, робили оригамі "Капітошка"

Українська працювали на стор. 49-55: повторювали, що таке питальне речення, характеризували речення за метою висловлювання, читали казку про українську мову, римували, складали розповідь за малюнками, працювали над каліграфією. 

Математика працювали на стор. 13-17: працювали з натуральними числами, розв'язували вирази з дужками, повторили все пр лінію, дізнавалися про науку геометрія, складали і розв'язували задачі. Вдома: с. 18.

Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Гліб, Поліна О., Даша, Аліса, Гєра, Маша, Вова. 

Добре відповідали:  Микита, Аріна Л., Ярослав, .Поліна Б., Аріна Р. 

Одиничні відповіді: Богдан, Назарій, Данило.

Завтра всі уроки за розкладом.

28 вересня

ЯПС - працювали на стор. 21-26: повторювали, які бувають карти і як вони відрізняються, малювали карту за завданням; повторювали, що таке, історичне джерело, що належить до артефактів, що вивчає археологія, міркували, які якості і уміння потрібні археологу, повторювали частини мови; дізнавалися про властивості фізичного тіла (усі вони мають форму), про українського фізика, який виявив цікаві властивості фізичних тіл (Георгій Курдюмов), познайомилися з нитенолом (нехай діти розкажуть, що це за метал), працювали з логічними задачами. 

Українська працювали на стор. 42-48: повторювали питальні речення, перетворювали розповідні речення в питальні, повторювали правило букви ї, вставляли її в слова; складали звукові схеми; пригадували, що таке казка, які бувають казки, працювали над виразним читанням читали вірш "Казка про казку" , вчилися складати казки; спробували самостійно створити зачин казки. Вдома: с. 19-21. 

Математика працювали на стор. 8-11: працювали з натуральними числами працювали з одиницями довжини, координатним променем, навчилися рахувати вирази з дужками, креслили прямі, згадували властивості точки, складали і розв'язували задачі. Вдома: с. 12.

Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Гліб, Поліна О., Поліна Б., Аріна Р.  

Добре відповідали:  Гєра, Маша, Вова, Назарій, Даша, Аліса.

Одиничні відповіді: Богдан, Настя, Данило, Микита.

Завтра всі уроки за розкладом.

27 вересня

ЯПС - працювали на стор. 14-20: повторювали, що таке стародавня історія, які історичні джерела ми знаємо, на які групи вони поділяються; дізнавалися про роботу археологів і реставраторів; закріплювали сторони світу, орієнтувалися по карті; розгадували ребуси, повторювали частини мови, знаходили їх у реченні. Вдома: зошит с. 6-7.

Українська - розвивали мовлення, міркували, вчилися висловлювати свої думки, розбирали невідомі слова з текста; малювали доріжку зі школи до дитячої поліклініки. Вдома: на наступний понеділок Хрестоматія с. 14-21. 

Англійська - рахували, лічили предмети, працювали з питанням на How many. Вдома: с. 9 великого зошита.

Математика працювали на стор. 3-6: працювали з натуральними числами, закріплювали правило про натуральні числа; працювали з одиницями довжини, віднімали числа із переходом через десяток, складали і розв'язували задачі. Вдома: с. 7.

Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Гліб, Поліна О., Поліна Б., Даша, Аліса, Аріна Р., Назар.  

Добре відповідали:  Богдан, Гєра, Маша, Вова, Рома, Віка.

Одиничні відповіді: Настя, Данило.

Завтра всі уроки за розкладом.

24 вересня

ЯПС - працювали на стор. 11-14: закріпили, що таке матерія, фізичне тіло, природа, грали у логічні ігри, знайомилися з поняттям картографія. Вдома: зошит с. 4-5.

Українська - працювали на стор. 37-41: закріплювали вивчений матеріал, працювали над каліграфією, списували прислів'я. Вдома: с. 16-18. 

Англійська - проводили Європейський урок. Вдома: повторити алфавіт, лічбу.

Математика - писали діагностичну роботу. Без жодної помилки написали Саша, Аліанна, Даша, Гліб.

Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Поліна О., Поліна Б., Даша, Аліса.  

Добре відповідали:  Аліанна, Богдан, Гєра, Маша, Вова, Настя.

Одиничні відповіді: Назар, Віка, Микита, Ярослав.

У понеділок всі уроки за розкладом. 


23 вересня
ЯПС - працювали на стор. 3-10: дізнавалися, що таке історичне джерело, згадували про визначні історичні джерела, вчилися складати план місцевості, вивчали сторони світу, орієнтувалися на місцевості; вчиёли, що таке дієслово. Вдома: зошит тиждень 4 с. 2-3.

Українська - працювали на стор. 30-37: працювали з віршом Д. Павличка "Рідна мова", вчили, що таке питальне речення, виправляли помилки; складали звукові схеми з буквою ї; дочитали казку "Батькова наука", підбирали до неї прислів'я; працювали над каліграфією, списували прислів'я. Вдома: с. 12-15. 

Англійська - повторювали вивчений матеріал, лічили предмети, повторювали цифри, працювали в підручнику на стор. 8. Вдома: зошит с. 8.

Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Поліна О., Аріна Р, Поліна Б., Аліса.  

Добре відповідали:  Аліанна, Аріна Л., Даша, Богдан, Гєра.

Одиничні відповіді: Назар, Віка, Микита, Ярослав, Данило, Настя, Маша, Вова.

Завтра всі уроки за розкладом.  

22 вересня

ЯПС - працювали на стор. 27-28, 34-38: закріплювали вивчений на цьому тижні матеріал. 

Математика - працювали на стор. 58-61, 62: повторювали лічбу до 100, працювали з одиницями довжини, віднімали числа із переходом через десяток, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом, позначали точки, що належать прямій та що не належать. Вдома: с. 62. 

Українська - працювали на стор. 20-29: працювали з віршом Д. Павличка "Рідна мова", повторювали, що таке спонукальне речення, перетворювали спонукальні речення з розповідних; виправляли помилки; складали звукові схеми з буквою ї; читали казку "Батькова наука", підбирали до неї прислів'я; працювали над каліграфією, списували прислів'я; закріплювали знання у "Бою зі Змієм". Вдома: с. 8-11. 

Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Поліна О., Аріна Р, Поліна Б., Аліанна, Аліса.  

Добре відповідали:  Назар, Богдан, Даша, Богдан, Гєра, Вова.

Одиничні відповіді: Аріна Л., Віка, Микита, Ярослав, Данило, Настя, Маша.

Завтра всі уроки за розкладом.  

21 вересня

ЯПС - працювали на стор. 20-26, закріплювали знання про Закарпатську область, дізналися про "Сакура Фест" в Ужгороді, розгадували ребуси; пригадали, що таке політична карта, знайомилися з умовними знаками на різних картах, працювали з анаграмами; повторювали поняття іменники і прикметники, ставили питання до слів. Вдома: с. 6-7

Математика - працювали на стор. 53-56: повторювали лічбу до 100, ставили числа у порядку зростання і спадання, працювали з одиницями довжини, віднімали числа із переходом через десяток, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом, позначали точки, що належать прямій та що не належать. Вдома: с. 57.  

Українська - працювали на стор. 10-19: знайомилися і працювали з віршом Д. Павличка "Рідна мова", повторювали, що таке спонукальне речення, перетворювали спонукальні речення з розповідних; виправляли помилки; дочитали казку "Коза-дереза", підбирали до неї прислів'я; працювали над каліграфією, списували прислів'я; закріплювали знання у "Бою зі Змієм". Вдома: с. 4-7. 

Дуже активно сьогодні працювали: Гліб, Поліна О., Аріна Р, Назар, Аліанна, Вова, Аліса.  

Добре відповідали:  Поліна Б., Богдан, Даша, Богдан, Гєра, Маша.

Одиничні відповіді: Аріна Л., Віка, Рома, Микита, Ярослав, Данило, Настя.

Завтра всі уроки за розкладом. На фізкультурі у дітей Олімпійський урок, буде проходити на вулиці. 

20 вересня

ЯПС - працювали на стор. 14-19, закріплювали знання про Закарпатську область (дата утворення, адміністративний центр, герб), розгадували ребуси; знайомилися з поняттями іменники і прикметники, вчилися ставити питання до слів; дізнавалися, що таке фізичне тіло, повторювали матеріальні та нематеріальні тіла. Вдома: с. 4-5

Математика - працювали на стор. 48-51: повторювали лічбу до 100, ставили числа у порядку зростання і спадання, працювали з координатним променем, повторювали склад числа 10, додавали числа із переходом через десяток, обчислювали приклади з трьома компонентами, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом, позначали точки, що належать прямій та що не належать, вивчили властивості прямої, яка проходить через одну точку та через дві. Вдома: с. 52.  

Українська - працювали на стор. 6-9: аналізували казку "Гидке каченя", вчилися мислити, робити висновки, розвивали мовлення; читали казку "Коза-дереза", підбирали до неї прислів'я; працювали над каліграфією, списували прислів'я; закріплювали знання у "Бою зі Змієм". Вдома: с. 2-3. На понеділок - Хрестоматія с. 85-98 (знов по 1 листу на день мінімум).

Англійська - повторювали вивчений матеріал, вчили нові слова, прописували їх, працювали в підручнику і зошитах на стор. 6. Вдома: намалювати класну кімнату, парту, на парті різні предмети. На малюнку підписати: desk, briefcase, pen, pencil, pencil case, book, workbook. 

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Аріна Р, Поліна Б. 

Добре відповідали:  Аліанна, Назар, Даша, Вова, Аліса, Богдан, Гєра, Гліб, Аріна Л., Рома.

Одиничні відповіді: Ксенія, Віка, Маша, Микита, Ярослав, Данило.

Завтра всі уроки за розкладом.  

17 вересня

ЯПС - працювали на стор. 9-13: згадували афірмації, повторили, що таке політична карта, шукали на карті Європи Україну, згадували, скільки областей в Україні, з якими країнами межуємо; вчили, що таке матерія, поняття, грали в ігри на логіку, розв'язували задачки, анограми; знайомилися з роботою мультиплікатора, дізналися, як роблять пластилінові мультфільми.

Математика - працювали на стор. 43-46: повторювали лічбу до 100, усно додавали числа із переходом через десяток, обчислювали приклади з трьома компонентами, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом, поділяли геометричні фігури на групи. Вдома: с. 47.  

Українська - працювали на стор. 1-4: згадували, що таке спонукальне речення, працювали над каліграфією, розрізняли мовленневі, музичні та шумові звуки, згадували фонетічне значення букви ї; вивчили куплет пісні "Українська мова". 

Англійська - повторювали вивчений матеріал, вчили нові слова, прописували їх, працювали в підручнику і зошитах на стор. 5-6. Вдома: прописати у маленькому зошиті слова star, Welcome, kid, у великому зошиті читати с. 6. 

Маленькі зошити з англійської діти отримають у понеділок, коли будуть  прописані слова.

На трудах робили заготовки для майбутнього мультфільму

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Аріна Р, Гліб, Поліна Б.

Добре відповідали:  Аліанна, Даша, Вова, Аліса, Гєра.

Одиничні відповіді: Богдан, Саша, Аріна Л., Ярослав, Данило.

У понеділок всі уроки за розкладом.  

16 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторили, що таке географічна карта, працювали з політичною картою Європи, познайомилися з першою мапою у світі, вчили, що таке "історія", яке господарство вели люди у кам'яному віці, які знаряддя праці в них були; подорожували віртуально Закарпатською областю, дізналися багато цікавого про цю територію, її людей. Вдома: с. 2-3 зошита

Українська - вивчали слово як одиницю мови, згадували, що таке лексичне значення слова, знайомилися з мовленневим етикетом, згадували чарівні слова; згадували, що таке монолог і діалог, читали вірші за ролями; познайомилися з новими словами і прислів'ями. Вдома: с. 24 маленького зошита і с. 56 впр 22 письмово - великий зошит.

Англійська - повторювали вивчений матеріал, вивчали словосполучення There are, працювали в підручнику і зошитах на стор. 3 Вдома: с. 4 (у великому зошиті), прописати букви Dd (у маленькому зошиті). 

На малюванні малювали вітряну погоду.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Аріна Р, Гліб, Поліна Б., Даша.

Добре відповідали:  Аліанна, Богдан, Вова, Аліса, Роман, Назар.

Одиничні відповіді: Саша, Гєра, Аріна Л.

Завтра5 уроків, фізкультури не буде. Замість неї проведемо інший урок. 

15 вересня

ЯПС - згадували афірмації, дізналися цікаві факти про давніх людей, дізналися, що таке стоянка давніх людей, які були знаряддя праці.

Математика - повторювали лічбу до 100, розряди чисел, працювали з числовим промінем, обчислювали приклади з двозначними числами, виправляли помилки в прикладах, розв'язували рівняння, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. Вдома: с. 42.  

Українська - вчили, що таке мова і мовлення, комунікація, оповідання, пригадували, які є одиниці мови; познайомилися з історією писемності  дізналися, що таке клинопис, ієроглифи, інфографика,  хто такі шумери, що вони винайшли, читали уривок оповідання "Як був написаний перший лист". Вдома: с. 22-23, впр. 1 виправити речення (Я взяв участь у конкурсі знавців. Мені вдалося надати вірну відповідь!) і списати у звичайний зошит, інші вправи - за завданням.

Дуже активно сьогодні працювали: Аріна Р, Гліб, Поліна Б., Аліанна, Данило.

Добре відповідали:  Богдан, Вова, Аріна Л., Аліса, Роман, Даша, Назар, Гєра.

Одиничні відповіді: Злата, Саша, Микита, Ліана, Настя.

Завтра 5 уроків за розкладом. 

14 вересня

ЯПС - згадували афірмації, дізналися цікаві факти про Україну, про винаходи і винахідників; навчилися розрізняти матеріальні та нематеріальні речі; познайомилися з політичною картою та позначками на ній; почали вивчати історію, познайомилися з професією археолога. Вдома: до кінця заповнити зошит.

Математика - повторювали лічбу до 100, розряди чисел, обчислювали приклади з двозначними числами, виправляли помилки в прикладах, розв'язували рівняння, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. Вдома: с. 37 (останнє завдання "Скласти розповідь..." не робити).  

Українська - повторювали, що таке неокличні та окличні речення, вчили пісню методом "Блискавка", читали казку "Незвичайні пригоди в лісовій школі", міркували, як себе поводити з хуліганами; тренувалися в списуванні речень, працювали над каліграфією.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна Б., Аліанна, Аріна Р., Даша, Саша, Назар.

Добре відповідали:  Богдан, Вова, Ярослав, Аріна Л., Аліса, Гліб, Роман.

Одиничні відповіді: Ліана, Назарій, Злата, Ксенія.

Завтра 5 уроків за розкладом. 

13 вересня

ЯПС - згадували афірмації, дізналися цікаві факти про Україну, експортером чого є Україна; знайомилися з обрядом Обжинки, знайомилися з українським вінком, символікою квітів та стрічок; познайомилися з 7 видами мистецтва, більше зупинилися на музиці, вчилися слухати класичні твори; розвивали техніку читання. Вдома: с 4 в зошиті (кросворд)

Математика - повторювали лічбу до 100, розряди чисел, обчислювали приклади з двозначними числами, розв'язували рівняння, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. Вдома: с. 32 (останнє завдання "Намалювати предмети..." не робити).  

Англійська - повторювали вивчений матеріал, промовляли слова по буквах, працювали в зошитах на стор. 2 Вдома: с. 3 (у великому зошиті), прописати букви Аа, Bb та Сс - для тих, хто не прописав (у маленькому зошиті). 

Українська - наздоганяли те, що не встигли на попередньому уроці.

Хрестоматію з читання носити лише по понеділках. До наступного понеділка прочитати казку "Гидке каченя" - читати по 1 листу на день.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна Б., Аліанна, Аріна Р., Гліб, Микита, Богдан.

Добре відповідали:  Даша, Вова, Данило, Аріна Л., Аліса.

Одиничні відповіді: Ліана, Назарій, Злата, Роман.

Могли б краще відповідати на уроці Ярослав, Віка, Злата, Роман, але за розмовами не завжди розуміли, про що йдеться на уроці.

Завтра 5 уроків за розкладом. 

10 вересня

ЯПС - згадували афірмації, познайомилися з адмііністративно-територіальною картою, дізналися цікаві факти про Україну, дізналися про технічні характеристики літака "Мрія".

Математика - повторювали лічбу до 100, розряди чисел, обчислювали приклади з двозначними числами, розв'язували рівняння, складали і розв'язували задачі, працювали з геометричним матеріалом. Вдома: с. 27 (Деякі встигли зробити все на уроці і здали мені зошити)

Англійська - повторювали абетку, промовляли слова по буквах, повторювали раніше вивчені слова, грали в ігри, вивчили питання what this? what that? Вдома: прописати в зошиті букви Аа та Bb, практикуватися у задаванні питання what this? what that? 

На малюванні малювали літак.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О.,  Поліна Б., Аліанна, Гліб, Гєра, Микита, Вова.

Добре відповідали:  Даша, Вова, Назар, Богдан, Злата, Аліса.

Одиничні відповіді: Саша, Ліана, Ксенія, Назарій, Маша, Настя, Данило.

У понеділок 5 уроків за розкладом. 

9 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторювали все про природу, вивчали поняття "природа", дізнавалися, що таке усний рахунок, міркували, чи можна навчитися швидко рахувати.. Вдома: с. 2-3 зошита.

Англійська - повторювали абетку, промовляли слова по буквах, повторювали раніше вивчені слова, грали в ігри, вивчили нові слова, читали діалог. Вдома: с. 6 підручника (у Вас є ссилка на електронну версію на сторінці Англійська в допомогу), також за допомогою аудіо (ссилка нижче) вивчити нові слова, читати за диктором діалог впр. 1 с. 6 підручника.  

Аудіо - слова

Аудіо - діалог

Українська мова та читання - працювали над казкою "Білосніжка", розвивали мовлення, практикувалися у списуванні текстів. Вдома: с. 14-15.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О.,  Поліна Б., Аліанна, Гліб.

Добре відповідали:  Даша, Вова, Настя, Дар'я, Микита, Назар, Богдан, Гєра, Злата, Назарій, Маша.

Поодиничні відповіді: Аліса., Саша, Ліана, Ярослав, Ксенія.

Завтра 5 уроків, буде фізкультура та англійська. 

8 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторювали все про тварин, бактерії і віруси, закріплювали матеріал по живій природі. Вдома: допрацювати урок 9 (с. 42-47). Зошит залишаєте вдома, ми починаємо працювати в новому.

Математика - повторювали лічбу до 100, розряди чисел, компоненти віднімання, обчислювали приклади, складали і розв'язували задачі. Вдома: с. 22

Українська мова та читання - працювали над казкою "Снігова королева", проводили конкурс читців - перемогла Даша, розвивали мовлення, практикувалися у списуванні текстів. Вдома: с. 10-13, текст переписати у робочій зошит.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Даша, Поліна Б., Аріна Р., Аліанна, Аліса.

Добре відповідали:  Саша, Настя, Маша, Гліб.

Поодиничні відповіді: Аріна Л., Вова, Ліана, Богдан, Злата, Гєра, Ксенія, Назарій, Микита, Ярослав.

На фізкультурі відзначилися своєю поведінкою Віка, Злата, Ліана.

Завтра 5 уроків за розкладом. 

7 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторювали все про птахів і плазунів.

Математика - повторювали лічбу до 100, згадували, як знайти попереднє та наступне числа, згадували алгоритм віднімання чисел з переходом через десяток, обчислювали приклади, розкладали їх за компонентами, складали і розв'язували задачі. Вдома: с. 17

Українська мова та читання - працювали над казкою "Летючий корабель", розвивали мовлення, практикувалися у списуванні текстів. Вдома: с. 6-9 (маленькі зошити).

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Поліна Б., Аліса.

Добре відповідали:  Аріна Р., Саша, Настя, Дар'я, Маша.

Поодиничні відповіді: Аріна Л., Вова, Ліана, Ярослав, Віка, Богдан, Злата, Гліб.

Завтра 5 уроків, на четвертому уроці - фізкультура. 

6 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторювали все про земноводних і риб, порівнювали їх.

Англійська - працювали з абеткою, повторювали пісні, писали Аа.

Математика - повторювали, що таке круглі числа, двоцифрові числа, згадували алгоритм додавання чисел з переходом через десяток, обчислювали приклади, розкладали їх за компонентами, розв'язували задачі на логіку та згадували усі типи задач, що вчили; поворювали геометричні фігури - точка, лінія, поверхня. 

На останньому уроці у дітей була лекція про міни.

Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Дар'я, Маша, Поліна Б., Аліса.

Добре відповідали:  Аріна Р., Аріна Л., Саша, Ліана, Настя, Ярослав, Назар, Віка.

Завтра 5 уроків, фізкультури не буде. Не забудьте покласти зошит з української мови. Той, хто не приніс записку про привівку, будь ласка, принесіть завтра.

3 вересня

ЯПС - згадували афірмації, повторювали спільні ознаки комах.

Українська мова - згадували казку "Лисиця і журавель", розвивали мовлення, знайомилися і практикувалися у написанні запрошення. Вдома: с. 7-9 читати.

Математика - повторювали, що таке круглі числа, що таке система числення, згадували алгоритм додавання чисел з переходом через десяток, обчислювали приклади, розв'язували задачу. 

На останньому уроці записували у щоденники розклад уроків на наступний тиждень.

Дуже активно сьогодні працювали: Аліанна, Поліна О., Дар'я.

Добре відповідали:  Аріна Р., Аріна Л., Аліса, Ксенія, Назарій, Маша, Злата.


У понеділок 5 уроків за розкладом. Щоденники я залишила в себе, завтра будемо заповнювати.


2 вересня

ЯПС - повторювали ознаки живих організмів, групували живих істот по класах, згадували їх спільні ознаки.

Українська мова - повторювали, що таке речення, складали алгоритм написання літери К, міркували, списували. Вдома: с. 2 впр. 1 - усно (повторити правило, виправити помилку в записі речення), впр. 2 - письмово (списати 3 останні рядочки).

Англійська - повторювали абетку, пісні, фрази привітання. Вдома: повторити абетку.


Дуже активно сьогодні працювали: Поліна О., Аріна Р., Аліанна, Дар'я, Настя, Поліна Б., Гліб, Назар, Назарій, Микита, Саша.

Добре відповідали: Гєра, Аріна Л., Аліса, Рома.


Завтра 4 уроки. Щоденники я залишила в себе, завтра будемо заповнювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар