Листопад 2025

27 листопада
Математика: розв'язували задачі різних видів (класна робота)
Українська: повторювали написання словникових слів, ділили слова для переноса, повторювали правило чергування приголосних в корені слова, розбирали слова за будовою, повторювали стилістичні форми (по воду), підбирали синоніми і антоніми до слів, визначали головні члени речення (класна робота, словникові слова)
У понеділок: уроки за розкладом.

27 листопада
ЯДС: дізнавалися про найсильніших тварин нашої планети  (презентація
Математика: розв'язували приклади на різні дії, порівнювали вирази, працювали з мірами часу (класна робота)
Музика: знайомилися з поняттям динаміки і триивалістю нот, слухали відомі твори, аналізували музику, знайомилися з піснею "Веселка" (презентація)Вдома: вивчити пісню "Веселка" 
Малювання: знайомилися із засобами виразності графіки, видами штрихів і ліній, готувалися до створення осіннього пейзажа за допомогою графіки  (презентація уроку)Вдома: намалювати осінній пейзаж за допомогою графіки.  
Інформатика: дізнавалися, що таке сервер, вчилися шукати дані в інтернеті, вчилися робити закладки у пошуковій системі (презентація уроку)  

Завтра: уроки за розкладом.

26 листопада
ЯДС: дізнавалися про імунітет і як його укріпити  (презентація
Математика: вчилися рахувати десятками чотирицифрові круглі числа, переводили іменовані числа в інші одиниці, розв'язували рівняннями з дужками, робили перевірку; розв'язували задачу на спільні роботу та знаходили невідому сторону трикутника за периметром і двома іншими сторонами  (класна робота)Вдомавиконати завдання.
Українська: закріплювали правило написання осіб у Давальному відмінку, повторювали чергування приголосних у корені слова (г-з, к-ц, х-с), виправляли помилки в тексті, підкреслювали головні та другорядні члени речення, встановлювали зв'язок слів у реченні (класна робота)Вдомавиконати завдання 
Читання: читали сьомий розділ оповідання "Вісім днів з життя Бурундука"Вдома: читати і переказувати 7 розділ оповідання.  

Завтра: уроки за розкладом.

25 листопада
ЯДС: згадували, як себе поводити під час тривогидізнавалися, як захистити себе від хвороби та вірусних інфекцій  (презентація
Математика: розвивали логіку, працювали над задачами, які розв'язуються за допомогою схем (класна робота)Вдомавиконати завдання.
Українська: вивчали правило написання прізвищ у Давальному відмінку і закінчення іменників у Місцевому відмінку, виправляли помилки в тексті, підкреслювали головні члени речення (класна робота)Вдома: виконати завдання (можна в електронному вигляді, не переписуючи завдання).
Читання: читали другу і третю главу оповідання "Вісім днів з життя Бурундука"Вдома: читати і переказувати 2 і 3 розділи оповідання  
Труд: дізнавалися більше про морозиво, знайомилися з технологією виготовлення виробів з паличок з-під морозива  (презентація) Вдома: зробити кошик з паличок з-під морозива.

Завтра: уроки за розкладом.

24 листопада
Математика: вчилися рахувати десятками чотирицифрові круглі числа, розставляли числа у порядку спадпння, визначали розряд сотень; розв'язували приклади на письмове множення, віднімання іменованих чисел, працювали з рівняннями з дужками, робили перевірку; розв'язували задачу на спільні роботу (класна робота). Вдома: виконати завдання.
Українська: складали нові слова зі слова "милозвучність", визначали кількість складів у словах, складали речення зі словом "вірність", працювали з антонімами і синонімами, дізнавалися значчення фразеологізмів, знаходили синонімічні значення і антонімічні вирази, складали усно висловлювання (класна робота). Вдома: уявіть, що ви той художник, який цього року розфарбоаує ліс яскравими фарбами. Напишіть текст (6-8 речень) про те, які б кольори ви підібрали для різних дерев і чому (приклад в класній роботі).

Завтра: уроки за розкладом.

20 листопада
Інформатика:дізнавалися про авторське право, що таке ліцензія, які покарання за порушення авторського права (класна робота)
Музика: знайомилися з народними танцями "Гречаники", "Картопля" (або "Плескач"), повторювали танець "Лєтка-єнка", дивилися фрагменти мультфільмів з ціма танцями, повторювали пісню "Заяча лєтка-єнка"  (презентація уроку)

Завтра: уроки за розкладом.

19 листопада
ЯДС: дізнавалися про будову наших очей та вух, яку роль вони відіграють у житті людини, як бачать тварини, як берегти свої зір та слух  (презентація
Математика: розкладали числа на розрядні доданки, обчислювали різницю іменованих чисел (одиниці часу), закріплювали письмове множення двоцифрового числа, розв'язували рівняння з дужками, знаходили периметр трикутника, розв'язували задачі на подвійне зведення до одиниці (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: працювали над закріпленням вивченого про іменник, вивчали відмінки, знайомилися з Родовим відмінком, складали речення, читали фонетичні схеми, записували графічно слова, визначали основу речення і додатки (класна робота)Вдомадомашня робота
Читання: знайомилися з письменником І. Андрусяком та його оповіданням "Вісім днів з життя Бурундука", дізнавалися, навіщо читати книжки, читали 1 розділ. Вдома: читати і переказувати 1 розділ оповідання

Завтра: уроки за розкладом.

18 листопада
ЯДС: дізнавалися, які бувають лікарі, що вони лікують, як себе поводити у медичному закладі (презентація) Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: обчислювали різницю іменованих чисел (одиниці часу), закріплювали письмове множення двоцифрового числа, згадували геометричні поняття, знаходили довжину сторони трикутника по периметру і двом відомим сторонам, розв'язували задачі на спільну роботу (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: працювали над закріпленням вивченого про іменник (класна робота, класна робота (усна))Вдомадомашня робота (1 завдання - письмово, 2 завдання - усно)
Англійська: читали текст, перекладали. Вдома: виконати ЗАВДАННЯ
Малювання: знайомилися з контрастними кольорами, готувалися до написання натюрморту (презентація уроку). Вдома: намалювати натюрморт з овочами та фруктами.

Завтра: уроки за розкладом.

17 листопада
ЯДС: дізнавалися, як здоров'я залежить від нашого самопочуття, як слухати своє тіло, як піклуватися про своє здоров'я, визначали ознаки здорового самопочуття (презентація)
Математика: розкладали числа на розрядні доданки, обчислювали різницю іменованих чисел (одиниці часу), розв'язували рівняння з дужками, закріплювали письмове множення двоцифрового числа, розв'язували задачі на подвійне зведення до одиниці (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: повторювали правило написання м'якого знака, визначали головні члени речення, підкреслювали іменники- додатки (класна робота) Вдомадомашня робота
Читання: знайомилися з казкою "Сіль дорожча за золото" Вдома: читати казку, переказувати.

Завтра: уроки за розкладом.

14 листопада
ЯДС: дізнавалися, як корисні та шкідливі звички впливають на здоров'я людини, створювали таблицю звичок, працювали з приказками (презентація)
Математика: рахували десятками у прямому та зворотньому напрямках від 1110 до 1600, працювали з одиницями часу, вчилися письмовому множенню (у стовпчик), розв'язували рівняння, задачі (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: повторювали алфавіт, визначали головні члени речення, знаходили іменники- додатки (класна робота) Вдомадомашня робота

У понеділок: уроки за розкладом.

13 листопада
ЯДС: дізнавалися про тривалість життя тварин і розвиток людини (презентація 1, презентація 2)
Математика: розв'язували задачі на логіку (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: вивчали ПРАВИЛО вживання м'якого знака, повторювали раніше вивчені правила, закріплювали їх на практиці (класна робота) Вдомадомашня робота
Читання: знайомилися з романом Ліни Костенко "Маруся Чурай", читали уривок. Вдома: читати виразно уривок роману. 
Інформатика: дізнавалися про мережу інтернет, правило безпеки в інтернеті (відео-урок)

Завтра: уроки за розкладом.

12 листопада
Математика: розв'язували рівняння на різні дії та задачі на подвійне зведення до одиниці (класна робота) 

Завтра: уроки за розкладом.

11 листопада
Математика: повторювали одиниці часу, розв'язували вирази з іменованими числами, розв'язували задачі на подвійне зведення до одиниці, вчилися розв'язувати рівняння з дужками (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: повторювали, що таке іменник, яким буває (істота і неістота), як змінюється (за часами і родами), чим виступає в реченні (підмет, а після тире - присудок), вставляли пропущені букви, підбирали перевірочні слова, розбирали слова фонетично (класна робота) Вдома: домашня робота
Читання: знайомилися з легендою про Вербу і Калину, визначали порядок дій у творі Верба й Калина Вдома: читати легенду, переказувати. 
Музика: вивчити пісню "Синє небо, жовте поле"

Завтра: уроки за розкладом.

6 листопада
ЯДС: дізнавалися про родинний бюджет, вчилися витрачати і заощаджувати гроші (презентація уроку) 
Математика: повторювали порядок лічби в різних напрямках з переходом через 1000, розв'язували буквенні вирази, вирази з іменованими числами, переводили хвилини в секунди та секунди в хвилини, розв'язували задачі на подвійне зведення до одиниці (класна робота) Вдомадомашня робота
Українська мова: вчилися писати опис, складали план опису, знайомилися з поняттям епітета, вводили епітети в текст (класна робота) Вдома: написати опис будь-якої квітки за планом (в класній роботі)
Труд: знайомилися з комп'ютерною клавіатурою, дізнавалися, які бувають клавіатури, чому букви на ній не за алфавітом (презентація уроку). Вдома: зробити макет клавіатури. (ВІДЕО) 

Завтра: уроки за розкладом.

5 листопада
ЯДС: дізнавалися про користь і вартість, чим відрізняються товари від послуг. (презентація уроку) Вдома: ГРАЮЧИСЬ НАВЧАЄМОСЬ
Математика: повторювали порядок лічби в різних напрямках з переходом через 1000, розв'язували буквенні вирази, вирази з іменованими числами, розв'язували задачі на зведення до одиниці, познайомилися з видами трикутників за їх  сторонами (класна робота) Вдома: домашня робота
Українська мова: вчилися писати переказ, складали план, розбивали текст по абзацах (класна робота) (текст для переказа)
Читання: знайомилися з легендою про Вавилонську вежу, встановлювали порядок подійВдома: читати легенду, переказувати (Вавилонська вежа)

Завтра: уроки за розкладом.

Сьогодні гарно працювали: Сашко і Мілана

4 листопада
Математика: вчилися записувати числа від 1000 до 1100, розв'язували вирази з іменованими числами, буквенні вирази, вивчили новий вид задач (класна робота) Вдома: домашня робота
Українська мова: повторювали частини мови, словникові слова, заповнювали пропуски в словах, робили фонетичні розбори сліва (класна робота) Вдома: розібрати фонетично слова ЩАСТЯ, СІЛЬ
Читання: знайомилися з легендою про Ноїв ковчегВдома: читати ЛЕГЕНДУ, переказувати
Англійська: опрацювати правило 1правило 2, пройти тест 1тест 2
Малювання: знайомилися з палітрою осіні. Вдома: намалювати осінній пейзаж, навчитися за допомогою змішування фарб робити різні відтінки (ЗРАЗОК)

Завтра: уроки за розкладом.

Сьогодні дуже гарно працювали: Мілана і Сашко.

3 листопада
ЯДС: дізнавалися про потреби людей і тварин, визначали першочергові та другорядні потреби. (презентація уроку) 
Математика: складали подвійну нерівність, розв'язували вирази і задачі (класна робота) Вдома: домашня робота
Українська мова: знайомилися з орфоепією, розбирали фонетично слова. (класна робота) Вдома: повторити правила орфоепії, виконати завдання домашньої роботи
Читання: знайомилися з легендою про АтлантидуВдома: читати легенду, відповідати на питання, переказувати (1 сторінка, 2 сторінка)
Англійська: опрацювати правило 1, правило 2, пройти тест 1, тест 2

Завтра: уроки за розкладом.

Сьогодні дуже гарно працювала: Мілана.


Немає коментарів:

Дописати коментар